Blogia
quimbaya

HACK MOD BLUESTACKS MY SINGING MONSTERS DAWNOFFIRE BEZPŁATNY IN-APP GLOBE DIAMONDS EXPLOIT

My Singing Monsters DawnOfFire hack creators Big Blue Bubble

 

 

Symulacja gatunków; data publikacji 2015-09-15; info Hatch ogniste hybrydy; Stos monet; wersja 1.15.0; Creator Big Blue Bubble; Recenzja Ok, przede wszystkim uwielbiam tę grę, która jest tak zabawna i bardzo lubię muzykę. I cieszę się, że pamiętasz Spunge i Riff. Ale nie dodałeś Cybopa. To nie jest duży problem, tylko mnie denerwuje. Ale ogólnie rzecz biorąc jest to świetna gra, ale doceniłbym, gdybyś dodał Ghazt, Reebro, Grumpyre, Humbug, ((etc etc)) Shugabush, Shugitar Shugabass, ((etc etc,)) Yool, Hoola, ((etc etc, )) Brump, Zynth, Poewk ((etc etc, pls dodają poewk to jeden z moich ulubionych)) i Cybop. Wiem, że to OGROMNA prośba, ale myślę, że wielu ludziom by się to podobało, ale skąd mam wiedzieć. To tylko moja opinia, ale chciałbym, żebyś to zrobił. OH jeszcze jedno. Za każdym razem, gdy próbuję wejść do gry, zawiesza się i to mnie denerwuje. Więc napraw ten problem. Nie jestem pewien, czy dzieje się to tylko dla mnie lub dla wielu ludzi. W każdym razie to dzięki za tę wspaniałą grę. Aha, a jeśli zrobisz to wszystko, mogę zwiększyć do 5 gwiazdek i jeszcze raz podziękować. Właśnie zdałem sobie sprawę, że nie ma jeszcze Reedlinga.

 

Pobierz aplikację My Singing Monsters: DawnOfFire na okna PC 10. Myślisz, że znasz swoje Śpiewające Potwory? Cofnij się w czasie, kiedy Monsters pierwszy wybuchł pieśnią i świadkiem wspaniałego Dawn of Fire. Przeżyj chwytliwe melodie, wspaniałą grafikę i intuicyjną rozgrywkę w tym ekscytującym prequelu do hitowej mobilnej sensacji My Singing Monsters.

 

My Singing Monsters: Dawn of Fire.

0 comentarios